KREATIVE LISES HANDELSBETINGELSER

Kreative Lise er en blog med integreret webshop med salg af Kreative Lises produkter.

Du kan bestille varer via webshoppen til levering på en privat/firma-adresse, eller du kan hente varerne i Thy (Tøvlingvej 33, 7752 Snedsted)

Lige efter købet modtager du en ordrebekræftelse – hvis ikke du modtager en, så tjek uønsket post, mailen kan være røget i spamfilteret. Har du stadig ikke modtaget den, så skriv til mig på kontakt@kreativelise.dk, så sender jeg den til dig igen.

 

Fortrydelsesret

Du har iflg. gældende dansk lovgivning 14 dages returret ved nethandel. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget dine varer.

Skriv en mail til mig med ordrenummer og hvilke varer du vil returnere, så sender jeg dig information om, hvor du skal sende pakken hen.
Det er dit ansvar at give mig besked om fortrydelse af købet (det er ikke nok bare at nægte at modtage pakken). Der modtages ikke returpakker sendt pr. efterkrav. Ønsker du at sende en pakke retur, står du selv for udgiften til returporto. Du får pengene tilbage for varerne, men ikke for udgiften til fragt.

Du kan også vælge at benytte min standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter jeg den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Varen skal tilbageleveres i originalemballagen.

Reklamationsret / varer med fejl

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.

Skulle du modtage en vare med fejl, så skriv en mail til mig vedhæftet et eller flere billeder af varen – så ser jeg på, om det er nødvendigt at få varen retur. I de fleste tilfælde er det en transportskade, og det kan jeg se på billedet. Der vil du modtage en ny vare, hvis den er på lager. Hvis varen er udsolgt, får du pengene retur. I så fald bedes du sende mig dine bankoplysninger, så jeg kan overføre beløbet til dig.

Du får returportoen retur, hvis der er fejl på varen. Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 

Varer sendes med PostNord direkte til din adresse

Varerne sendes som brev med PostNord direkte til din postkasse. Varerne sendes (eller er klar til afhentning) i løbet af 1-5 hverdage efter betaling er registreret på kontoen (hvis der er valgt kontooverførsel) – oftest går der dog kun 1-2 hverdage inden ordren er klar, men i travle perioder kan der altså gå op til 5 hverdage.
Brevene leveres ifølge PostNord i løbet af 5 hverdage.

 

Betaling

Kreative Lise modtager betaling ved bankoverførsel. Varen afsendes, når betalingen er modtaget.
Ved afhentning af varen kan der tillige betales kontant. Dette skal vælges i bestillingsprocessen.
Alle beløb er i Danske kroner (DKK) og er inkl. moms.

 

Personoplysninger

Jeg foretager registreringen af dine personoplysninger – navn, adresse, mail og tlf. nr. – med det formål at kunne levere varen til dig – eller ringe til dig, hvis varen er i restordre eller udsolgt. Oplysninger afgivet til kreativelise.dk videregives eller sælges ikke til tredjemand, og der registreres ingen personfølsomme oplysninger.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i Kreative Lises webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse min mailadresse: kontakt@kreativelise.dk